Klub Ludy Śródziemia
Strona główna | Mapa serwisu

Witamy na stronie zielonogórskiego klubu gier bitewnych

Ludy Śródziemia

 

 

 

Regulamin klubu
Strona Główna > Regulamin klubu

Każdy z członków klubu zobowiązany jest do przestrzegania poniższego regulaminu. Jest on nowy i w najbliższym czasie może ulec niewielkim zmianom.

 

Regulamin klubu

1. Ogólne

1.1. Prawa i obowiązki

1.1.1. Każdy członek klubu zobowiązany jest do przestrzegania poniższego regulaminu.
1.1.2. Każdy członek klubu ma prawo do korzystania ze wszystkich klubowych atrakcji. 1.1.3. Każdy członek klubu zobowiązany jest do uczestniczenia w comiesięcznym zebraniu. 1.1.4. Podczas nieobecności zarządcy nadzór sprawuje wyznaczony przez niego członek klubu.
1.1.5. Każdy członek klubu zobowiązany jest do odwiedzania forum klubu (www.ludysrodziemia.mojeforum.net).
1.1.6. Zarządca jest najważniejszą osobą w klubie i reprezentuje go.

1.1.7. Każdy członek klubu zobowiązany jest do wypełniania swoich obowiązków.
1.1.8. Jeśli członek klubu odejdzie lub zostanie wywalony z klubu nie dostanie zwrotu pieniędzy, które płacił na składki ani rzeczy które przekazał klubowi.

1.2. Zachowanie

1.2.1. W klubie obowiązuje następujące zasady:
     1.Zakaz puszczania bączków.
     2.Zakaz palenia.
     3.Zakaz zażywania narkotyków.
     4.Zakaz oszukiwania ani podpowiadania (kiedy bitwa nie jest nauką).
     5.Zakaz bijatyk.
1.2.2. Każdy członek klubu zobowiązany jest do przestrzegania podstawowych zasad kultury.
1.2.3. Każdy członek klubu za złamania któregoś z punktów regulaminu może zostać usunięty z siedziby klubu, wywalony z klubu na zawsze lub obciążony podwyższoną składką, a w razie zepsucia czegoś jest zobowiązany do odkupienia tego.
1.2.4. Członek, za obrazę innych członków klubu lub inną wulgarną formę aktywności może zostać zawieszony przez zarządcę na określony przez niego okres czasu (tj. nie może korzystać z żadnych klubowych atrakcji).
1.2.5. Jeśli członek klubu nie gra na stole bitewnym lub nie korzysta z innych atrakcji klubowych, a grający członkowie uznają, że im przeszkadza, za prośbą zarządcy lub wyznaczonej do nadzoru osobie musi opuścić siedzibę klubu.

1.3. Składki

1.3.1. W klubie obowiązuje comiesięczna składka w wysokości 10zł.
1.3.2. Do składki doliczane są tzw. modyfikatory.

1.3.3. Modyfikatory na korzyść członka:
- 20% za obecność na zebraniu
- 10% za częste odwiedzanie forum klubu
- 20% za częste pisanie i odwiedzanie forum
- 30% za wzorowe korzystanie z forum (kilka razy dziennie obecność, odpisywanie kiedy nadarzy się okazja, tworzenie nowych tematów)
- 10% za pełnienie jednej funkcji
- 30% za wzorowe pełnienie jednej funkcji
- 20% za pełnienie więcej niż jednej funkcji
- 50% za wzorowe pełnienie więcej niż jednej funkcji
- 60% za bycie mistrzem D&D
- 10% za bycie aktywnym członkiem klubu
2.3.4. Modyfikatory na niekorzyść członka:
+ 10% za nieobecność na zebraniu
+ 30% za zerową obecność na forum
+ 20% za notoryczną obrazę innych członków
+ 20% za niewypełnianie poleceń zarządcy
+ 10% za kilkukrotne złamanie regulaminu
+ 50% za notoryczne łamanie regulaminu
+ 10% za spóźnione wpłacenie składki o max. 2 tyg.
+ 30% za spóźnione wpłacenie składki o max. miesiąc
+ 50% za zaleganie ze składkami ponad miesiąc
2.3.5. Minimalna składka wynosi 3zł, a maksymalna tyle na ile zasłużył członek (czyli brak maksa).
2.3.6. Składkę należy wpłacać zarządcy do zebrania w danym miesiącu.
3.3.7. Nowy członek ma pierwszą składkę bezpłatną.

2. Gry bitewne

2.1. Ogólne

2.1.1. Klub Ludy Śródziemia jest klubem gier bitewnych i obowiązują w nim systemy bitewne (Lord of the Rings, Warhammer 40.000, Warhammer Fantasy Battel oraz Mordheim) oraz ich najnowsze zasady.
2.1.2. Sędzia danej gry bitewnej wybierany jest przez głosowanie członków w danym roku. Kto pełni daną funkcję zobaczycie w liście członków.
2.1.3. Sędziowie gier bitewnych odpowiedzialni są za naukę, szkolenie i inne rzeczy związane z danym systemem bitewnym.
2.1.4. Sędziowie za niespełnianie swoich obowiązków mogą zostać zwolnieni z pełnienia funkcji.
2.1.5. Dla każdego członka i gości klubu dostępne są przyrządy do gry (kości, miarki, itp.)

2.2. Lord of the Rings

2.2.1. System ten jest głównym systemem bitewnym i klub organizuje turnieje tego systemu.
2.2.2. Sędzia zobowiązany jest do sędziowania turniejów.
2.2.3. Słabsi gracze mogą liczyć na pomoc i naukę gry od sędziego.

2.3. Warhammer Fantasy Battle

2.3.1.
2.3.2.

2.4. Warhammer 40.000

2.4.1.
2.4.2.

2.5. Mordheim

2.5.1. W klubie istnieje możliwość utworzenia kampanii Mordheim.
2.5.2.

3. Inne

3.1. Dungeons & Dragons

3.1.1. Mistrz D&D jest wybierany przez członków klubu za jego zgodą.
3.1.2. Mistrz D&D zobowiązany jest do prowadzenia regularnych sesji.
3.1.3. Każdy z członków ma prawo brać udział w sesjach, poza osobami zawieszonymi.
3.1.4. Mistrz D&D oraz zarządca mają prawo zawiesić daną osobę na określoną ilość sesji. 3.1.5. Co 4 miesiące mistrz D&D wybiera najlepszego gracza. Otrzyma on 1 darmową składkę w klubie oraz różne bonusy od mistrza w grze.
3.1.6. Karty postaci oraz kości do D&D dostępne są w klubie.
3.1.7. Mistrz D&D może decydować o sprawach dotyczących D&D.
3.1.8. Maksymalna liczba grających osób na 1 sesji to 5 + mistrz D&D.
3.1.9. Gracz ma nie więcej niż 2 tygodnie.

3.2. Gry planszowe

3.2.1. Każdy z członków może korzystać z gier planszowych w klubie.
3.2.2. Gry nie mogą być wynoszone poza siedzibę klubu przez członków.
3.2.3. Gry będą zakupywane ze składek i będą one zazwyczaj wybierane przez członków.