Klub Ludy Śródziemia
Strona główna | Mapa serwisu

Witamy na stronie zielonogórskiego klubu gier bitewnych

Ludy Śródziemia

 

 

 

Archiwum
Aktualności > Archiwum

 

 


 19 grudnia 2008

Klubowy poniedziałek

W najbliższy poniedziałek, tj. 22 grudnia, w klubie odbędzie się klubowy poniedziałek. Przez cały dzień coś będzie się działo. Stratujemy o 11.00 bitwą i nauką gry bitewnej Warhammer 40.000. Następnie po godzinie 13 bitwa i nauka gry Warhammera Fantasy Battle. O godzinie 15.30 odbędzie się spotkanie członków, na które zobowiązany jest przyjść każdy, a tyż po zebraniu około godziny 16 bitwa i nauka gry systemy Lord of the Rings. Podczas gry będzie prowadzona sesja do D&D. Zapraszam wszystkich członków do wzięcia udziału w tym przed świątecznym dniu klubowym. Dla osób, które się pojawią, będzie specjalna niespodzianka.


 6 grudnia 2008

Wyniki z Mikołajkowego turnieju

Dziś w sklepie Level w Zielonej Górze odbył się kolejny turniej gry bitewnej Lord of the Rings. Był on bardzo unikalny, gdyż był to turniej parowy, ale prowadzony w systemie drużynowym. Wzięło w nim udział 8 osób, czyli 4 pary. Zwycięsko wyszli Radosław "Gondorczyk" Świątek (Gondor) i Jakub "Żółtek" Jeramowski (Moria) w parze "Liczą się tylko punkciory do ligi!!!!!!", a drugie miejsce zajeła para "Red Hot CHili Masters" w składzie Piotr "Borym" Borzym (Leśne Elfy) i Marek "Heftu" Hoeft (Mordor). Kolejny turniej to Mistrzostwa Ziemi Lubuskiej 2009, które odbędą sie 24 stycznia 2009r. w gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze. Jest to szczegulna data, gdyż mija wtedy pierwszy rok działalności naszego klubu.


8 listopada 2008

Turniej LotR

W dniu dzisiejszym w sklepie Level w Zielonej Górze odbył się turniej LotR'a zorganizowany przez nasz klub. Według mnie był on najbardziej udany z turniejów przez nasz zorganizowanych. Wzięło w nim udział 10 osób. W pięknym stylu zwyciężył Damian "Thranduil" Chodziak, a tuż na nim na drugim miejscu Radosław "Gondorczyk" Świątek.


1 listopada 2008

Zebranie - listopad

Zebranie w listopadzie odbędzie się 15 listopada 2008 o godzinie 12.00 w siedzibie klubu. Zostaną na nim omówione wszystkie sprawy, których nie omówiono się podczas zebrania w październiku, które się nie odbyło. Obecność obowiązkowa.


 

24 października 2008

Do wszystkich członków!

Zebranie odbędzie się jutro (25.10) o godzinie 10.00 w siedzibie klubu. Jeśli ktoś nie będzie mógł przyjść to niech będzie koło 20 na skype. Więc wybierzcie, albo jedno albo drugie, ale zebranie w klubie odbędzie się jeśli będzie na zebraniu minimów więcej niż połowa członków.


6 października 2008

Regulamin na turniej 8 listopada

Regulamin

I. Informacje ogólne

1. Turniej jest turniejem lokalnym, solowym Ligi Ogólnopolskiej.

2. Turniej odbywa się 8 listopada 2008r. W sklepie LEVEL - ul. Chrobrego 23 Zielona Góra.

3. Gracze pierwszej bitwy zostaną rozlosowani, w kolejnych bitwach będą oni dobierani systemem szwajcarskim.

4. Każda para rozegra 4 bitwy.

5. Zgłoszenia na turniej należy wysłać na adres e-mail borym@op.pl do 7 listopada do godziny 17.00, według podanego wzoru.

6. Gracze zobowiązani są do posiadania własnych:

- kości k6,

- miarkę centymetrową (bitwy rozgrywane są w centymetrach),

- 2 kopie dokładnej i czytelnej rozpiski,

- kartki i długopis,

- statystyki swojej armii,

- figurkę pełniącą rolę posłańca w scenariusze 3.

Za posiadanie wszystkich elementów gracz otrzyma dodatkowo 1VP, za nieposiadanie 3 lub więcej elementów -1VP a w przypadku nie posiadania żadnego z elementów -2VP.

7. Wpisowe na turniej wynosi 10zł od osoby.

8. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.

 

II. Zasady

1.Turniej odbywa się na zasadach Ligii Ogólnopolskiej 2008/2009.

2. Limit na jednostki z WD ( WHITE DWARF) 33%.

3. Modele zakazane to: Tom Bombadil, Goldberry, Gollum, Sauron.

4. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów.

5. Obowiązują zasady i statystyki z podręcznika Lord of the Rings Strategy Battle Game oraz dodatków „A Shadow in the East” , „The Fall of the Necromancer”, „The Two Towers”, „Ruin of Arnor”, „Khazad-Dum”, „Gondor in Flames”, „Return of the King”, „Harad”, „Mordor”.

6. Na turnieju dopuszczalne są konwersje figurek , ale nie tzw. „PROXY” .

 

III. Armie

1. Każda osoba musi posiadać armię na nie więcej niż 450 pkt.

2. W każdej armii musi się znaleźć minimum jeden dowódca lub bohater.

3. Maksymalnie 33% modeli z broń strzelecką - każda armia (np. Gondor i Lenna) posiadają oddzielne 33% łuków.

4. Nie ma limitu na broń miotaną.

5. Armia nie musi być pomalowana ani podstawki nie muszą być wykonane.

6. Figurki nie muszą spełniać zasady wysiwygu.

7. Ograniczenia jednostek:

- Elfy – 35 jednostek

- Dobro – 40 jednostek

- Zło – 50 jednostek

- Moria – 60 jednostek

- Shire – 70 jednostek

 

IV. Harmonogram

9.45 – 10.00 – rejestracja uczestników

10.10 – rozpoczęcie turnieju

10.15 – 11.45 – pierwsza bitwa – scenariusz „Contest of Champions”

12.00 – 13.30 – druga bitwa - scenariusz „Punkt Taktyczny”

13.30 – 14.15 – przerwa

14.20 – 16.05 – trzecia bitwa - scenariusz „Posłaniec oświęcimskiej chaty”

16.10 – 17.40 – czwarta bitwa - scenariusz niespodzianka

18.00 – przedstawienie wyników i zakończenie turnieju

Wszystkie godziny podawane se w przybliżeniu. Harmonogram może ulec podczas turnieju niewielkim zmianą.

 

V. Punktacja

O zwycięstwie będą decydowały punkty VP. Do określenia ich będą obliczane między stratami zwycięscy i przegranego. Dodatkowe punkty będzie można uzyskać za spełnienie celów scenariuszy jak i za zapicie całej armii przeciwnika – 90pkt oraz za doprowadzenie armii przeciwnika do męstwa – 30pkt.

Skala punktów:

0-60 10VP – 10VP

61-120 11VP – 9VP

121-180 12VP – 8VP

181-240 13VP – 7VP

241-300 14VP – 6VP

301-360 15VP – 5VP

361-420 16VP – 4VP

421-480 17VP – 3VP

481-540 18VP – 2VP

541-600 19VP - 1VP

601i więcej 20VP – 0VP

 

VI. Hobbystyka

1. Malowanie:

- mniej niż 40% pomalowanej armii – 0VP

- od 51% do 80% pomalowanej armii – 1VP

- od 81% do 100% pomalowanej armii – 2VP

- ładne malowanie – dodatkowy 1VP

2. Konwersje:

- wykonanie – od -1VP do 1VP

- ilość – od 0VP do 2VP

3. Podstawki:

- niewykonane – 0VP

- wykonane – 30%- 60% – 1VP

- wykonane – 61% i więcej – 2VP

- wykonane bardzo dobrze - dodatkowy 1VP

4.Wysiwyg:

- 0%-40% – 0VP

- 41%-80% - 1VP

- 81%-100% - 2VP

Za hobby w sumie do zdobycia 11VP, za cały turniej 92VP.

 

VII. Scenariusze

1. „Contest of Champions” - bitwa 1. Gracze wybierają jednego bohatera, który będzie tzw. „Championem”. Wygra ten z bohaterów, który przeżyje i zabije więcej jednostek niż bohater przeciwnika. Jeśli obaj bohaterowie zginą wygrywa ten, który zabił więcej jednostek. Czas na rozegranie scenariusza to 1,5h.

Punkty dodatkowe:

Lider, który zabije więcej jednostek lecz mniej niż 2 razy więcej – 150pkt.

Lider, który zabije 2 razy więcej jednostek – 300pkt.

2. „Punkt Taktyczny” - bitwa 2. Gracze rozstawiają się normalnie naprzeciwko siebie. Na środku stoły znajduje się okrąg o promieni 8cm. Po upływie 1,5h wygrywa ta osoba, która będzie miała więcej swoich jednostek w tym kole.

Punkty dodatkowe:

Tylko swoje jednostki w okręgu – 300pkt.

Co najmniej 2 razy więcej swoich jednostek w okręgu niż przeciwnika – 150pkt.

Mniej niż 2 razy więcej, ale więcej swoich jednostek w okręgu niż przeciwnika – 60pkt.

3. „Posłaniec oświęcimskiej chaty” - bitwa 3. Gracze wystawiają posłańca, którego muszą odeskortować do jednej z oświęcimskich chat najlepiej beż żadnych ran. Posłaniec jest z Rohanu więc ma poniższe statystyki:

W 2 (jest najedzony) / S 3 / O 6 / A 2 / Ż 2 / M 3 / P 1 / W 1 / L 2,ruch 14 cm

Uzbrojenie:

- tarcza

- zbroja

- broń ręczna

- oszczep

Czas na rozegranie bitwy to 1h i 45min.

Punkty dodatkowe:

Dotransportowanie swojego posłańca do oświęcimskiej chaty bez otrzymania rany – 300pkt.

Dotransportowanie swojego posłańca do oświęcimskiej chaty z jedną raną – 150 pkt.

Przeszkodzenie w dotransportowaniu wrogiego posłańca do chaty – 300pkt.

 

VIII. Przepisy porządkowe

1. W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju lub ukarani ujemnymi punktami VP.

2. Zdanie sędziego głównego nie podlega dyskusji.

3. Za bałagan przy swoim stanowisku gracze mogą zostać ukarani ujemnymi punktami VP.

4. Za spóźnienie się na bitwę gracz może otrzymać ujemne punkty VP.

 

Regulamin opracowany przez zarządcę klubu gier bitewnych Ludy Śródziemia Piotra Borzyma.

 

 

Wzór zgłoszenia

Imię i Nazwisko:

(np. Jacek Wisliński)

Pseudonim:

(np. Grzecho Rohirimek)

Armia: (np. Rohan)

Miejsce zamieszkania:

(np. Edoras)

Wiek:

(np.17)

Rozpiska:

Należy napisać tu dokładną rozpiskę na 450ptk.

Przykładowa rozpiska:

Durburz - broń ręczna, ciężka zbroja 60pkt

20x goblin - broń ręczną, zbroja i tarcza 100pkt

20x goblin - broń ręczna, zbroja i łuk 100pkt.

itp.

 

Jeszcze raz zapraszam wszystkich do udziału w turnieju. Mamy nadzieję, że turniej będzie naprawdę udany, ale wszystko zależy od Was. Jeśli macie jakieś pytania pytajcie, a jeśli macie jakieś sugestie to piszcie.


2 października 2008

Nowi członkowie

W dniu dzisiejszym nasz klub odwiedziły dwie osoby, które zostały nowymi członkami naszego klubu. Dzięki nim w naszym klubie jest już sześciu członków. Klub zaczął się intensywnie rozwijać. Gdyby tylko udało ściągnąć się ten 1% podatku było by cudnie...


1 października 2008

8 listopada - turniej lotr na 450pkt w Levelu

Szykujemy kolejny turniej lotr'a w Zielonej Górze. Miejmy nadzieję, że tym razem będzie udany i będzie wielu uczestników. Turniej odbędzie się 8 listopada, zaczynamy o godzinie 10.00. Regulamin ukaże się już w kródce na forum oraz na stornie, ale już teraz zapraszam na turniej.


27 września 2008

Blat odnowiony

Z powody marnego stanu blstu zmobilizowałem się i odnowiłem go, teraz wygląda na prawdę o niebo lepiej. Jak wygląda możecie zobaczyć osobiście w klubie lub w galerii. Zachęcam także do oceniania mojej roboty na forum. W najbliższym czasie zamierzam zrobić także niewielkie wydłużenie blatu na większe bitwy oraz wysuwane miejsce do rzucania kośćmi.


21 września 2008

Wh 40k oraz WFB

Wprowadzamy do naszego klubu także pozostałe systemy bitewne, tj. Warhammer 40.000 oraz Warhammer Fantasy Battle. Sędzią obu tych systemów bitewnych będzie Radosław Świątek ("Radzio", "Gondorczyk"). Zapraszam wszystkich do wstępowania do klubu, z chęcią sędzia nauczy zasad oraz dobrych taktyk.

 


2 września 2008

Mordheim

Od dziś oficjalnie zostaje wprowadzony do klubu system Mordheim. Gdy tylko pojawią się w klubie budynki zostanie wprowadzona pierwsza kampania bitewna tego systemu bitewnego. 

Obecni wszyscy członkowie posiadają własne bandy do Mordheima. W przyszłości w klubie będzie banda klubowa i wszyscy, którzy będą chcieli się nauczyć grać będą mogli z tej bandy korzystać. Miejmy nadzieję, że to rozwinięcie naszego klubu będzie bardzo udane i przyciągnie więcej nowych graczy.


30 sierpnia 2008

No i po turnieju

No i turniej minął. Wzięło w nim udział niestety tylko 6 osób, ale przynajmniej turniej się odbył ;) Wygrał, i mnie to nie dziwi, Radek. Wygrał 350 pol coinów, drugi był Borym wygrał 250 pol coinów, a trzeci Tomcat i wygrał w sumie 200 pol coinów gdyż dostał dodatkowe 50 pol coinów za najładniejszą armię, na którą głosowali przechodnie.

A oto i wyniki z turnieju:

Miejsce
Imię i nazwisko Miasto Bitwa 1
Bitwa 2
Pkt. dod.
Bitwa 3
Bitwa 4
Suma
1 Radosław Świątek Zielona Góra 14
20
7
15 20
76
2 Piotr Borzym
Zielona Góra 16
18 3 5
14
56
3 Tomasz Gałko
Łapy 6
8
10 14 6
44
4 Paweł Ejsmont Zielona Góra 20
2
4
6
7
39
5 Konrad Witwicki
Kożuchów
4
0
10
8
13
35
6 Grzegorz Legieta
Zielona Góra
0
12
8
12
0
32


 27 sierpnia 2008

Polcon 2008 już jutro

Już jutro rozpoczyna się Polcon 2008. Czterodniowy konwent w tym roku w naszym pięknym mieście - Zielonej Górze. W piątek i sobotę odbędzie się turniej lotra. Będzie to turniej lokalny gdyż wiele osób które miały przyjechać nie przyjadą. Zapraszam wszystkich na Polcon i na turniej Władcy Pierścieni.


8 sierpnia 2008

Turniej z 9 sierpnia odwołany

Z powodu zbyt małej ilości osób chętnych we wzięciu udziału w turnieju, z żalem oświadcza, że turniej zostaje odwołany. Być może przed Polconem odbędzie się jeszcze jakiś turniej lecz niczego nie obiecuję. 


2 sierpnia 2008

Nowy regulamin na turniej LOTR'a na Polconie 2008

I. Informacje ogólne

1. Turniej jest solowym turniejem klasy challenger.

2. Turniej odbywa się podczas Polconu 2008 – 29-30 sierpnia.

3. Turniej jest prowadzony w systemie pojedynczym, czyli jedna osoba gra z inną osobą.

4. Gracze grający ze sobą w pierwszej bitwie są rozlosowywani, natomiast w dalszych bitwach stosowany będzie system szwajcarski, lecz dwaj granie nie zagrają więcej niż raz podczas turnieju.

5. Każda osoba rozegra 6 bitew.

6. Zgłoszenia na turniej należy wysłać na adres e-mail borym@op.pl do 24 sierpnia do godziny 23.59, według podanego wzoru.

7. Oprócz wysłania zgłoszenia można zarejestrować się na stronie Polconu 2008 – www.polcon2008.pl na co najmniej 2 dni podczas których jest turniej. Jeśli ktoś nie chce rejestrować się przez internet może zarejestrować się podczas Polconu.

8. Po 1 sierpnia noclegi na wspólnej sali będą jeszcze dostępne.

9. Gracze zobowiązani są posiadać: kości k6, miarkę centymetrową lub calową (bitwy rozgrywane są w centymetrach lub calach, ale na jednym stanowisku musi być używany jeden sposób mierzenia, w centymetrach lub calach), dokładną rozpiskę oraz statystyki swojej armii.

10. Wpisowe jest to tylko opłata za udział w Polconie (2 dni-40zł, 4dni(cały Polcon)-50zł + nocleg(jeden - 5zł)).

11. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.

 

II. Zasady

1.Turniej odbywa się na zasadach Ligii Ogólnopolskiej 2008/2009.

2. Limit na jednostki z WD ( WHITE DWARF) 33% oraz jeśli na polu bitewnym znajdują się jednostki z WD to sędzia wymaga czytelnych statystyk tych jednostek.

3. Modele zakazane to: Tom Bombadil, Goldberry, Gollum, Sauron.

4. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów.

5. Obowiązują zasady i statystyki z podręcznika Lord of the Rings Strategy Battle Game oraz dodatków „A Shadow in the East” , „The Fall of the Necromancer”, „The Two Towers”, „Ruin of Arnor”, „Khazad-Dum”, „Gondor in Flames”, „Return of the King”, „Harad”, „Mordor”.

6. Na turnieju dopuszczalne są konwersje figurek , ale nie tzw. „PROXY” .

 

III. Armie

1. Każda osoba musi posiadać armię na 1000 pkt.

2. W każdej armii musi się znaleźć minimum jeden dowódca lub bohater.

3. Maksymalnie 33% modeli z broń strzelecką - każda armia (np. Gondor i Lenna) posiadają łącznie 33% łuków.

4. Nie ma limitu na broń miotaną.

5. Armia musi być w całości pomalowana.

6. Ograniczenia jednostek:

- Elfy – 70 jednostek

- Dobro – 80 jednostek

- Zło – 90 jednostek

- Moria – 105 jednostek

- Shire – 120 jednostek

7. Każda z osób musi wystawić minimum 300pkt w bohaterach.

 

IV. Harmonogram

Dzień 1 – piątek 29 sierpnia

9.00 – 9.50 – rejestracja uczestników

10.00 – rozpoczęcie turnieju

10.15 – 13.15 – pierwsza bitwa

13.20 – 14.50 – przerwa

15.00 – 18.00 – druga bitwa

18.10 – 18.40 - przerwa

18.45 – 21.45 – trzecia bitwa

19.00 – przyznanie ocen za wygląd wizualny armii

22.00 – zakończenie rozgrywek pierwszego dnia

 

Dzień 2 – sobota 30 sierpnia

9.00 – przygotowanie do rozgrywek drugiego dnia

9.30 – 12.00 – czwarta bitwa – scenariusz „Contest of Champions”

12.15 – 14.15 – piąta bitwa – scenariusz „Punkt Taktyczny”

14.30 – 16.00 – przerwa

16.10 – 18.40 – szósta bitwa – scenariusz "Opanować ćwiartki"

19.00 – zakończenie rozgrywek turniejowych

19.30 – przedstawienie wyników i zakończenie turnieju

 

Wszystkie godziny podawane są w przybliżeniu. Harmonogram może ulec podczas turnieju niewielkim zmianom.

 

V. Scenariusze

1. „Contest of Champions” - bitwa 4. Gracze wybierają jednego bohatera, który będzie tzw. „Championem”. Wygra ten z bohaterów, który przeżyje i zabije więcej jednostek punktowo niż bohater przeciwnika. Jeśli obaj bohaterowie zginą wygrywa ten, który zabił więcej jednostek punktowo. Lider, który będzie miał więcej lecz mniej niż 2 razy więcej zdobytych punktów otrzyma dodatkowo 250 małych punktów, a gdy lider będzie miał 2 razy więcej zdobytych punktów otrzyma 500 dodatkowych małych punktów. Czas na rozegranie scenariusza to 2,5h.

2. „Punkt Taktyczny” - bitwa 5. Gracze rozstawiają się normalnie naprzeciwko siebie. Na środku stoły znajduje się okrąg o promieni 8cm/3". Po upływie 2h wygrywa ta osoba, która będzie miała więcej swoich jednostek w tym kole. Punkty dodatkowe:

Tylko swoje jednostki w okręgu – 600pkt.

Co najmniej 2 razy więcej swoich jednostek w okręgu niż przeciwnika – 250 pkt.

Mniej niż 2 razy więcej, ale więcej swoich jednostek w okręgu niż przeciwnika – 100 pkt.

3. "Opanować ćwiartki" - bitwa 6. Celem gry jest opanowanie ćwiartek. Ćwiartka traktowana jest za zajętą gdy ma się więcej swoich jednostek od przeciwnika. Za każdą zajętą ćwiartkę otrzymuje się 200pkt. Czas na rozegranie bitwy to 2,5h.

 

VI. Punktacja O zwycięstwie będą decydowały punkty VP, lecz małe punkty także będą zapisywane i w razie remisu o miejsce będą one decydowały. Za całkowite zwycięstwo (zabicie wszystkich jednostek) osoba otrzymuje dodatkowe 400 małych punktów, za zwycięstwo i spowodowanie jedynie breaka – dodatkowe 100 małych punktów i za zwycięstwo i nie spowodowanie przeciwnikowi breaka – dodatkowe 25 małych punktów.

0-100 10VP – 10VP

101-200 11VP – 9VP

201-300 12VP – 8VP

301-400 13VP – 7VP

401-500 14VP – 6VP

501-600 15VP – 5VP

601-700 16VP – 4VP

701-800 17VP – 3VP

801-900 18VP – 2VP

901-1000 19VP - 1VP

1001i więcej 20VP – 0VP

 

VII. Hobbystyka

1. Malowanie:

- malowanie na odwal – 1VP

- ładne malowanie – 3VP

- bardzo ładne malowanie – 5VP

- pro – 7VP

- lepiej niż pro – 10VP

2. Konwersje:

- wykonanie – od 0VP do 4VP

- ilość – od 0VP do 3VP

3. Podstawki:

- niezrobione – 0VP

- pomalowane jedynie farbą – 1VP

- wykonane słabo – 2VP

- wykonane średnia – 3VP

- wykonane bardzo dobrze – 4VP

- super wykonanie – 5VP

Za hobby w sumie do zdobycia 22VP

 

VIII. Przepisy porządkowe

1. W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju lub ukarani ujemnymi punktami VP.

2. Zdanie sędziego głównego nie podlega dyskusji.

3. Za bałagan przy swoim stanowisku gracze mogą zostać ukarani ujemnymi punktami VP.

4. Za spóźnienie się na bitwę gracz może otrzymać ujemne punkty VP.

 

Regulamin opracowany przez zarządcę klubu Ludy Śródziemia - Piotra Borzyma na podstawach uwag Michała Molendy.

 

Wzór zgłoszenia pozostaje taki sam jaki był wcześniej.

 

Zapraszam wszystkich do udziału w turnieju!!!


29 lipca 2008

9 sierpnia - turniej na deptaku

No i szykuje się kolejny turniej w Zielonej Górze. Tym razem mamy nadzieję, że uda nam się zorganizować turniej parowy, ale raczej na pewno to się uda, bo wszyscy co na poprzednim turnieju niebyli, to niebyli tylko dlatego, że byli na wakacjach. Tym razem turniej będzie na 400pkt na osobę, czyli 800pkt na parę. Zapraszamy wszystkich do uczestnictwa w turnieju. Będzie on przecież jedyny w swoim rodzaju, bo odbywać się będzie na deptaku pod ratuszem.

 

A oto i regulamin:

I. Informacje ogólne

1. Turniej jest lokalnym turniejem parowym (1 osoba dobiera się z drugą osobą w parę i gra z nią wszystkie bitwy).

2. Turniej odbywa się 9 sierpnia 2008r. Pod ratuszem w Zielonej Górze.

3. Turniej jest prowadzony w systemie parowym, czyli jedna para gra z inną parą.

4. Gracze grający ze sobą są losowani.

5. Każda para rozegra 3 bitwy, każda po ok. 2,5h (w czas ten liczony jest czas na rozstawienia armi na polu bitwy).

6. Zgłoszenia na turniej należy wysłać na adres e-mail borym@op.pl do 8 sierpnia do godziny 18.00, według podanego wzoru.

7. Gracze zobowiązani są posiadać: kości k6, miarkę centymetrową (bitwy rozgrywane są w centymetrach), dokładną i czytelną rozpiskę oraz statystyki swojej armii. Za nieposiadanie któregoś z wymaganych elementów, gracze mogą zostać ukarani ujemnymi punktami VP.

8. Wpisowe na turniej wynosi 10zł od osoby.

9. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.

 

II. Zasady

1.Turniej odbywa się na zasadach Ligii Ogólnopolskiej 2008/2009.

2. Limit na jednostki z WD ( WHITE DWARF) 33% oraz jeśli na polu bitewnym znajdują się jednostki z WD to sędzia wymaga czytelnych statystyk tych jednostek.

3. Modele zakazane to: Tom Bombadil, Goldberry, Gollum, Sauron.

4. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów.

5. Obowiązują zasady i statystyki z podręcznika Lord of the Rings Strategy Battle Game oraz dodatków „A Shadow in the East” , „The Fall of the Necromancer”, „The Two Towers”, „Ruin of Arnor”, „Khazad-Dum”, „Gondor in Flames”, „Return of the King”, „Harad”, „Mordor”.

6. Na turnieju dopuszczalne są konwersje figurek , ale nie tzw. „PROXY” .

 

III. Armie

1. Każda osoba musi posiadać armię na 400 pkt, cała para na 800 pkt.

2. W każdej armii musi się znaleźć minimum jeden dowódca lub bohater (na osobę).

3. Maksymalnie 33% modeli z broń strzelecką - każda armia (np. Gondor i Lenna) posiadają łącznie 33% łuków.

4. Nie ma limitu na broń miotaną.

5. Armia nie musi być w całości pomalowana.

6. Figurki nie muszą spełniać zasady wysiwygu.

 

IV. Harmonogram

10.00 – 10.30 – rejestracja uczestników

10.30 – rozpoczęcie turnieju

10.40 – 12.00 – pierwsza bitwa

12.00 – 14.30 –druga bitwa

14.30 – 15.15 – przerwa

15.15 – 17.45 – trzecia bitwa

18.00 – przedstawienie wyników i zakończenie turnieju

Wszystkie godziny podawane se w przybliżeniu. Harmonogram może ulec podczas turnieju niewielkim zmianą.

 

V. Punktacja O zwycięstwie będą decydowały punkty VP, lecz małe punkty także będą zapisywane i w razie remisu o miejsce będą one decydowały. Za całkowite zwycięstwo (zabicie wszystkich jednostek) para otrzymuje dodatkowe 160 małych punktów, za zwycięstwo i spowodowanie jedynie breaka – dodatkowe 80 małych punktów i za zwycięstwo i nie spowodowanie przeciwnikowi breaka – dodatkowe 40 małych punktów.

0-80 10VP – 10VP

81-160 11VP – 9VP

161-240 12VP – 8VP

241-320 13VP – 7VP

321-400 14VP – 6VP

401-480 15VP – 5VP

481-560 16VP – 4VP

561-640 17VP – 3VP

641-720 18VP – 2VP

721-800 19VP - 1VP

801i więcej 20VP – 0VP

 

VI. Hobbystyka

1. Malowanie:

- mniej niż 25% pomalowanej armii – 0VP

- od 50% do 99% pomalowanej armii – 1VP

- 100% pomalowanej armii 2VP

- ładne malowanie – dodatkowy 1VP

2. Konwersje:

- wykonanie – od -1VP do 1VP

- ilość – od 0VP do 1VP

3. Podstawki:

- niewykonane – 0VP

- wykonane – 1VP

 

VII. Przepisy porządkowe

1. W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju lub ukarani ujemnymi punktami VP.

2. Zdanie sędziego głównego nie podlega dyskusji.

3. Za bałagan przy swoim stanowisku gracze mogą zostać ukarani ujemnymi punktami VP.

4. Za spóźnienie się na bitwę gracz może otrzymać ujemne punkty VP.

 

Regulamin opracowany przez zarządcę klubu Ludy Śródziemia - Piotra Borzyma, zatwierdzony przez sędziego klubu - Radosława Świątka.

 

Wzór zgłoszenia:

Imię i Nazwisko:

(np. Jacek Wisliński)

Pseudonim:

(np. Grzecho Rohirimek)

Armia:

(np. Rohan)

Miejsce zamieszkania:

(np. Edoras)

Wiek:

(np.19)

Osoba w parze:

(np. Robert Transki)

Rozpiska:

Należy napisać tu dokładną rozpiskę na 400ptk. Najlepiej też jest wysłać w jednym e-mailu zgłoszenie swoje i osoby z pary.

 

Przykładowa rozpiska:

Eowyna z tarczą, zbroją i bronią miotaną 45

Eomer z tarczą, łukiem i bronią miotaną 90

5x Wos 35

10x Wojownik Rohanu z tarczą i oszczepem 90

8x Wojownik Rohanu z łukiem 56

itp.

 

Jeszcze raz zapraszam wszystkich do udziału w turnieju.


26 lipca 2008

To już pół roku

Nasz klub funkcjonuje od pół roku! Co prawda 2 lub nawet 3 osoby z klubu chcą sprzedać figurki do LOTR'a ale nawet jeśli odejdą z klubu będziemy mieli około 2 nowych członków od LOTR'a oraz nowego członka od Mordheima. Od sierpnia bowem rozszeżymy działalność do Dungeons & Dragons, a od września do Mordheima. W przyszłosci, jeśli członkowie będą chciali będzie można też wprowadzić inne systemy bitewne, tj. Warhammera 40k oraz Warhammera Fantasy Battle. Ale to kiedyś. Teraz świętujmy półrocze klubu !!!


25 lipca 2008

No i po turnieju

Dziś odbył się drugi Zielonogórski turniej. Ledwie znalazło sie te 6 osób, które wzięło udział w turnieju, no ale się znalazło. Zwyciężył Radosław Świątek, drugi był Piotr Borzym, a trzeci Jakub Węgłowski. Dwaj pierwsi gracze otrzymali bony na zakupy w sklepie Level. Konrad Witwicki otrzymał również nagrodę ufundowaną przez sklep Level za najładniejszą armię. Otrzymał on nowiutką miarkę GW. Turniej przebiegł spokojnie. Zpowodu tak małej lczby graczy każdy grał z każdym. Odstęp między pierwszą trójką do pozostałych był piorunujący. Sami zobaczcie, oto wyniki:

Lp. Imię i nazwisko Miasto Zajęte miejsce
Bitwa 1
Bitwa 2
Bitwa 3
Bitwa 4
Bitwa 5
Suma
1 Piotr Borzym Zielona Góra II 20
19
13
12 10
74
2 Radosław Świątek
Zielona Góra I
20
16 20 8
18
82
3 Jakub Węgłowski
Zielona Góra III
17
20
0 18 10
65
4 Konrad Witwicki
Kożuchów IV
0 4
16
2
18
40
5 Mateusz Papacz
Przylep
V
0 0 7 17 2
26
6 Krzysztof Maj
Zielona Góra
VI
3 1
4
3
2
13

Mam nadzieję, że turniej wszystkim się podobał. Za 2 tygodnie kolejne starcie, tym razem na deptaku. Regulamin już w krutce, ale juz teraz serdecznie wszystkich ZAPRASZAMY!!!


24 lipca 2008

Już jutro turniej!

Już jutro kolejny turniej w Zielonej Górze. Zmienił się jednak jego format. Nie będzie to turniej parowy, lecz solowy, na te same punkty, tj. 350pkt, gdyż za mało osób zgłosiło sie na turniej by mógłbyć to turniej parowy. W turnieju weżmie udział tylko 6 osób. Mam nadzieję, że turniej będzie równie udany jek poprzedni.


15 lipca 2008

25 lipca 2008 - drugi turniej parowy w Zielonej Górze

Uwaga! Już za półtora tygodnia, a dokładnie 25 lipca odbędzie się drugi parowy turniej w Zielonej Górze. Ale tym razem nie w Centrum Biznesu, lecz w sklepie Level, który mieści się na ul.Chrobrego 23. Gdzie to dokładnie jest dowiecie się wchodząc na stronę klubu i zajrzycie w Kontakt - www.ludy-srodziemia.prv.pl . Jakie nagrody będą dla zwycięzców zależy od tego ile osób przyjedzie. Oczywiście, im więcej tym będą one lepsze. Turniej zaczynamy o 11, więc zaleca się by uczestnicy stawili się co najmniej 10 min. wcześniej. Serdecznie wszystkich zapraszam na nasz turniej!!!

Regulamin

I. Informacje ogólne

1. Turniej jest lokalnym turniejem parowym (1 osoba dobiera się z drugą osobą w parę i gra z nią wszystkie bitwy).

2. Turniej odbywa się 25lipca 2008r.

3. Turniej jest prowadzony w systemie parowym, czyli jedna para gra z inną parą.

4. Gracze grający ze sobą są losowani.

5. Każda para rozegra 3 bitwy.

6. Zgłoszenia na turniej należy wysłać na adres e-mail borym@op.pl do 24 lipca do godziny 15.00, według podanego wzoru.

7. Gracze zobowiązani są posiadać: kości k6, miarkę centymetrową (bitwy rozgrywane są w centymetrach) oraz statystyki swojej armii.

8. Wpisowe na turniej wynosi 10zł od osoby.

9. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.

 

II. Zasady

1.Turniej odbywa się na zasadach Ligii Ogólnopolskiej 2008/2009.

2. Limit na jednostki z WD ( WHITE DWARF) 33% oraz jeśli na polu bitewnym znajdują się jednostki z WD to sędzia wymaga czytelnych statystyk tych jednostek.

3. Modele zakazane to: Tom Bombadil, Goldberry, Gollum, Sauron.

4. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów.

5. Obowiązują zasady i statystyki z podręcznika Lord of the Rings Strategy Battle Game oraz dodatków „A Shadow in the East” , „The Fall of the Necromancer”, „The Two Towers”, „Ruin of Arnor”, „Khazad-Dum”, „Gondor in Flames”, „Return of the King”, „Harad”, „Mordor”.

6. Na turnieju dopuszczalne są konwersje figurek , ale nie tzw. „PROXY” .

 

III. Armie

1. Każda osoba musi posiadać armię na 350 pkt, cała para na 700 pkt.

2. W każdej armii musi się znaleźć minimum jeden dowódca lub bohater (na osobę).

3. Maksymalnie 33% modeli z broń strzelecką - każda armia (np. Gondor i Lenna) posiadają łącznie 33% łuków.

4. Nie ma limitu na broń miotaną.

5. Armia nie musi być w całości pomalowana.

6. Każda z osób może mieć maksymalnie 1 machinę oblężniczą.

 

IV. Harmonogram

10.30 – 11.00 – rejestracja uczestników

11.00 – losowanie kolejności pierwszej z bitew.

11.10 – 13.10 – pierwsza bitwa

13.20 – 14.00 – przerwa

14.00 – 16.00 – druga bitwa

16.00 – 18.00 – trzecia bitwa

18.10 – przedstawienie wyników i zakończenie turnieju Wszystkie godziny podawane se w przybliżeniu. Harmonogram może ulec podczas turnieju niewielkim zmianą.

 

V. Punktacja

O zwycięstwie będą decydowały punkty VP, lecz małe punkty także będą zapisywane i w razie remisu o miejsce będą one decydowały. Za całkowite zwycięstwo (zabicie wszystkich jednostek) para otrzymuje dodatkowe 140 małych punktów, za zwycięstwo i spowodowanie jedynie breaka – dodatkowe 700 małych punktów i za zwycięstwo i nie spowodowanie przeciwnikowi breaka – dodatkowe 35 małych punktów.

0-70 10VP – 10VP

71-140 11VP – 9VP

141-210 12VP – 8VP

211-280 13VP – 7VP

281-350 14VP – 6VP

351-420 15VP – 5VP

421-490 16VP – 4VP

491-560 17VP – 3VP

561-630 18VP – 2VP

631-700 19VP - 1VP

701i więcej 20VP – 0VP


VI. Przepisy porządkowe

1. W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju lub ukarani ujemnymi punktami VP.

2. Zdanie sędziego głównego nie podlega dyskusji.

3. Za bałagan przy swoim stanowisku gracze mogą zostać ukarani ujemnymi punktami VP.

4. Za spóźnienie się na bitwę gracz może otrzymać ujemne punkty VP.

Regulamin opracowany przez zarządcę klubu Ludy Śródziemia - Piotra Borzyma, sprawdzony i zatwierdzony przez sędziego klubu - Radosława Świątka.

 

Wzór zgłoszenia

Imię i Nazwisko:

(np. Jacek Wisliński)

Pseudonim:

(np. Grzecho Rohirimek)

Armia:

(np. Rohan)

Miejsce zamieszkania:

(np. Edoras)

Wiek:

(np.19)

Osoba w parze:

(np. Robert Transki)

Rozpiska:

Należy napisać tu dokładną rozpiskę na 350ptk. Najlepiej też jest wysłać w jednym e-mailu zgłoszenie swoje i osoby z pary.

Przykładowa rozpiska:

Durburz - broń ręczna, ciężka zbroja 60pkt

20x goblin - broń ręczną, zbroja i tarcza 100pkt

20x goblin - broń ręczna, zbroja i łuk 100pkt.

itp.

 

Jeszcze raz zapraszam wszystkich do udziału w turnieju. Mamy nadzieję, że turniej będzie naprawdę udany, ale wszystko zależy od Was.


11 lipca 2008

Polcon 2008 LOTR - nowinki

Przez ostatnie dni dużo działo się wokół naszego turnieju na tegorocznym Polconie. Wpierw wiele dyskusji na temat regulaminu. My go zmieniliśmy i już mieliśmy go opublikować, lecz pewna osoba wniosła skargę do Fandomu Polskiego. Główni organizatorzy Polconu 2008 powiedzieli nam, iż na nasz turniej przyjedzie sędzia z Wrocławia, napisze swój regulamin, a my będziemy jedynie współorganizatorami. Byliśmy w tedy bardzo zdenerwowani (szczegulnie ja). Chcieliśmy już zrezygnować w tego turnieju, lecz dowiedzieliśmy się, że osoba która złożyła skargę odwołała ją, format turnieju niezmieni się, a my nadal jesteśmy organizatoramy i tylko sędzia będzie z Wrocławia i poprawi ewentualne błęde w naszy regulaminie. Hrabia uznał, iż na turniej tak "dużej" klasu powinien przyjechać zauwany sędzia, więc przyjedzie, a my nic z tym niemożemy zrobić. Mam tylko nadzieję, że poprawiki w regulaminie nie będą duże. Sędzia już w krótce opublikuje poprawiony regulamin, a ja zamieszcze go na naszej stronie.


5 lipca 2008

Kampania bitewna systemu Władca Pierścieni

Uwaga! Już 7 lipca startujemy z pierwszą kampanią bitewną systemu Władca pierścieni. Kampania ta trwać będzie do 1 września. Bitwy będą rozgrywane tylko i wyłącznie w sklepie LEVEL. Zapraszam wszystkich do udziału w kampanii. Udział kosztuje 10zł, a dla zwycięzców ufundowane będą atrakcyjne nagrody. ZAPRASZAM!!!

A oto regulamin:

Regulamin letniej kampanii bitewnej gry strategicznej Władca Pierścieni

 

I. Informacje ogólne:

1.Jest to kampania bitewna odbywająca się w każdy poniedziałek w Zielonogórskim sklepie „Level” od 7 lipca 2008r. do 1 września 2008r.

2.Gracze, którzy chcę grać z sobą zgłaszają to do FlapJacka i po rozegraniu bitwy zgłaszają wynik w punktach VP.

3.Każdy uczestnik może stoczyć dowolną ilość bitew (minimalnie 5).

4.Wpisowe na kampanie bitewną wynosi 10zł, które należy wpłacić do FlapJacka.

5.Po zgłoszeniu udziału w kampanii należy zostawić także dokładną rozpiskę u FlapJacka.

6.W poniedziałki gracze biorący udział w kampanii bitewnej mają pierwszeństwo do grania.

7.Aby wyłonić zwycięzcę pierwszej kampanii bitewnej gry strategicznej Władca Pierścieni będzie wyliczana średnia wszystkich zdobytych punktów w kompani.

8.Każdy z uczestników zobowiązany jest do posiadania statystyk swojej armii oraz kości k6, miarkę centymetrową – gdyż nie zawsze dostępne są w sklepie.

9.Podczas bitew kampanii gramy jedynie pojedynczo (1 vs 1) czyste bitwy bez jakichkolwiek scenariuszy.

10.Gracze nie mogą raz za razem grać z tą samą osoba. Po stoczeniu bitwy z jedną osobą należy stoczyć 2 kolejne z innymi by móc znowu stoczyć bitwę z tą osobą.

 

II. Zasady

1.Kampania odbywa się na zadach Ligi Ogólnopolskiej 2008/2009.

2. Limit na jednostki z WD ( WHITE DWARF) 33% oraz jeśli na polu bitewnym znajdują się jednostki z WD to trzeba posiadać czytelne statystyki tych jednostek.

3. Modele zakazane to: Tom Bombadil, Goldberry, Gollum, Sauron.

4.Postaci z Pierścieniem tracą możliwość jego używania - można je normalnie wystawiać, ale zasada "The Ring" nie działa.

5.Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów.

6.Obowiązują zasady i statystyki z podręcznika Lord of the Rings Strategy Battle Game oraz dodatków „A Shadow in the East” , „The Fall of the Necromancer”, „The Two Towers”, „Ruin of Arnor”, „Khazad-Dum”, „Gondor in Flames”, „Return of the King”, „Harad”, „Mordor”.

7.Na kampanii bitewnej dopuszczalne są konwersje figurek , ale nie tzw. „PROXY” .

8.Konwersje „Rohan Outriders” są zakazane!

 

III. Armie

1.Każda osoba musi posiadać armię na 600pkt.

2.W każdej armii musi się znaleźć minimum jeden dowódca lub bohater.

3.Maksymalnie 33% modeli z broń strzelecką - każda armia (np. Gondor i Lenna) posiadają łącznie 33% łuków.

4.Nie ma limitu na broń miotaną.

 

IV. Punktacja

O zwycięstwie będą decydowały punkty VP. Za całkowite zwycięstwo (zabicie wszystkich jednostek) osoba otrzymuje dodatkowe 120 małych punktów, za zwycięstwo i spowodowanie jedynie breaka – dodatkowe 60 małych punktów i za zwycięstwo i nie spowodowanie przeciwnikowi breaka – dodatkowe 30 małych punktów do wyniku.

0-60 10VP – 10VP

61-120 11VP – 9VP

121-180 12VP – 8VP

181-240 13VP – 7VP

241-300 14VP – 6VP

301-360 15VP – 5VP

361-420 16VP – 4VP

421-480 17VP – 3VP

481-540 18VP – 2VP

541-600 19VP - 1VP

601i więcej 20VP – 0VP

 

V. Przepisy porządkowe

1.W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani lub ukarani ujemnymi punktami VP.

2.Nadzór nad przebiegiem bitew sprawują: Piotr Borzym i Radosław Świątek.

3.Podczas kompani bitewnej nie można podpowiadać żadnej ze stron. Za to osoby podpowiadające biorące udział w kompani mogą zostać ukarani ujemnymi punktami VP lub zdyskwalifikowani, a osoby poboczne mogą zostać wyproszone ze sklepu.

 


3 lipca 2008

NIEPOKONANY ZOSTAŁ POKONANY!!!

W diu dzisiejszym byliśmy świadkami wiekopomnej bitwy towarzyskiej. Najlepszy gracz klubu Radzio został pokonany przez najsłabszego gracza Bagiete w bitwie na 800 pkt. I to wygrał nie byle jak, aż 13-7. Gdybyście to widzieli!!! A wszystko dzięki mojemu geniuszowi i temu, żę podsunąłem Grzechowi super taktykę. Gdyby nie to była by to zapewne kolejna nudna bitwa wygrana przez byłego niepokonanego. Nasz mistrz ma złą passe. Dziś przegrana bitwa w lotra, i to z rohanem, 4 pod rząd przegrane bitwy w Mordhima... Jeśli chcecie z nim zagrać streszczajcie się nim ten pech minie. Hmm... czyżby to wszystko przez ten alkohol w tak młodym wieku Radziu? ... Oby nie. Liczymy na popis na Polconie 2008, na który wszystkich zapraszam.


2 lipca 2008

Pokaz bitwy przed ratuszem

W sobotę 5 lipca zapraszamy wszystkich na pokazową bitwy przed ratuszem w Zielonej Górze. Będzie tam też nasz klub, a dokładnie: Borymi Radzio oraz Mateusz i nasz gość specjalny Strażnik. Stoczymy bitwę parową na 800pkt. Borym i Radzio vs Strażnik i Mateusz. Będzie się działo... Także zapraszam na deptak koło ratusza o godzinie 12.


24 czerwca 2008

Pierwsz oblężenie

W dniu dzisiejszym po raz pierwszy w naszym klubie rozegrane zostało oblężenie nowego, zbudowanego przez zarządcę zamku. Jest on jeszcze niedokończony lecz do rozgrywania bitew nadaję sie już znakomicie. Pierwszą bitwę z jego użyciem stoczyli: Bagieta, grając Easterlingami i Haradem) i Borym, grając Mordorem. BItwa zakończyła sie remisem.


23 czerwca 2008

Smoook...

W naszym klubie zagościł smok. Przywiózł go do nas nasz gość, w którym płynie krew Zielonogórska, ale który mieszka w Warszawie. A jest to... Łukasz Rahman - Strażnik. Stoczyło on bitwę z Bagietką, grając mordorem wraz ze Smokiem, z wynikiem 14-6 dla oczywiście Gościa. Następnie 24 czerwca stoczył bitwę z zarządcą klubu grając Gondorem. Wynik mówi sam za siebie 18-2, ale tym razem dla klubowicza. Nasz Gość honorowy stoczy zapewne jeszcze nie jedną bitwę podczas swojego miesięcznego pobytu w Zielonej Górze.


20 czerwca 2008

Nowy Format POLCONU

Uwaga, uwaga wszyscy LOTR-owcy. Na tegorocznym POLCONIE odbędzie się dwu dniowy turniej strategicznej gry bitewnej Władca Pierścieni organizowany przez klub Ludy Śródziemia. Turniej odbędzie się 29-30 sierpnia. Będzie to solowy turniej rangi challenger. Każda osoba będzie musiała posiadać armię na 1000pkt. Turniej zaczynamy o godzinie 10.00, ale rejestracja odbywać się będzie od 9.00 do 9.45 . Dokładny harmonogram turnieju znajduje się w regulaminie poniżej. Oprócz rejestracji na Polcon, należy wysłać zgłoszenie na turniej według podanego poniżej wzoru. Osoby niepełnoletnie biorące udział w Polconie muszą przywieść kartkę ze zgodą od rodziców, bądź prawnych opiekunów. Niedługo na stronie Polconu pojawi się wzór , który będzie można wydrukować i dać do wypełnienia rodzicom. Zachęcam wszystkich do wzięcia udziału w Polconie 2008 i naszym turnieju LOTR'a. Turniej jest dwu dniowy, ale zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy przez cały czterodniowy Polcon.

 

Regulamin

 

I. Informacje ogólne:

1. Turniej jest solowym turniejem klasy challenger.

2. Turniej odbywa się podczas Polconu 2008 – 29-30 sierpnia.

3. Turniej jest prowadzony w systemie pojedynczym, czyli jedna osoba gra z inną osobą.

4. Gracze grający ze sobą losowane są przed turniejem tak by nie powtarzały się grające ze sobą osoby.

5. Każda osoba rozegra 4 bitwy.

6. Zgłoszenia na turniej należy wysłać na adres e-mail borym@op.pl do 15 sierpnia, według podanego poniżej wzoru.

7. Oprócz wysłania zgłoszenia należy zarejestrować się na stronie Polconu 2008 – www.polcon2008.pl na co najmniej 2 dni podczas których jest turniej.

8. Od 1 sierpnia nie gwarantujemy rezerwacji noclegów.

9. Gracze zobowiązani są posiadać: kości k6, miarkę centymetrową (bitwy rozgrywane są w centymetrach) oraz statystyki swojej armii.

10. Wpisowe jest to tylko opłata za udział w Polconie.

11. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.

 

II. Zasady:

1.Turniej odbywa się na zasadach Ligii Ogólnopolskiej 2008/2009.

2. Limit na jednostki z WD ( WHITE DWARF) 33% oraz jeśli na polu bitewnym znajdują się jednostki z WD to sędzia wymaga czytelnych statystyk tych jednostek.

3. Modele zakazane to: Tom Bombadil, Goldberry, Gollum, Sauron.

4. Postaci z Pierścieniem tracą możliwość jego używania - można je normalnie wystawiać, ale zasada "The Ring" nie działa.

5. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów.

6. Obowiązują zasady i statystyki z podręcznika Lord of the Rings Strategy Battle Game oraz dodatków „A Shadow in the East” , „The Fall of the Necromancer”, „The Two Towers”, „Ruin of Arnor”, „Khazad-Dum”, „Gondor in Flames”, „Return of the King”, „Harad”, „Mordor”.

7. Na turnieju dopuszczalne są konwersje figurek , ale nie tzw. „PROXY” .

8. Konwersje „Rohan Outriders” są zakazane!

 

III. Armie:

1. Każda osoba z drużyny musi posiadać armię na 1000 pkt.

2. W każdej armii musi się znaleźć minimum jeden dowódca lub bohater.

3. Maksymalnie 33% modeli z broń strzelecką.

4. Nie ma limitu na broń miotaną.

5. Armia musi być w całości pomalowana.

6. Ograniczenia jednostek:

- Elfy – 75 jednostek

- Dobro – 85 jednostek

- Zło – 95 jednostek

- Moria – 110 jednostek

- Shire – 125 jednostek

7. Każda z osób może mieć maksymalnie 3 machiny oblężnicze.

 

IV. Harmonogram

 

Dzień 1 – piątek 29 sierpnia

9.00 – 9.45 – rejestracja uczestników

10.00 – prezentacja multimedialna i przedstawienie kolejności bitew

10.10 – 14.10 – pierwsza bitwa

14.20 – 15.50 – przerwa

16.00 – 21.00 – druga bitwa

18.00 – przyznanie ocen za wygląd wizualny armii

21.15 – zakończenie rozgrywek pierwszego dnia

 

Dzień 2 – sobota 30 sierpnia

9.00 – przygotowanie do rozgrywek drugiego dnia

9.30 – 13.30 – trzecia bitwa

13.40 – 15.10 – przerwa

15.20 – 19.50 – czwarta bitwa

20.00 – przedstawienie wyników i zakończenie turnieju

Wszystkie godziny podawane se w przybliżeniu. Harmonogram może ulec podczas turnieju niewielkim zmianą.

 

V. Punktacja

O zwycięstwie będą decydowały punkty VP, lecz małe punkty także będą zapisywane i w razie remisu o miejsce będą one decydowały. Za całkowite zwycięstwo (zabicie wszystkich jednostek) osoba otrzymuje dodatkowe 200 małych punktów, za zwycięstwo i spowodowanie jedynie breaka – dodatkowe 100 małych punktów i za zwycięstwo i nie spowodowanie przeciwnikowi breaka – dodatkowe 50 małych punktów.

 

0-100 10VP – 10VP

101-200 11VP – 9VP

201-300 12VP – 8VP

301-400 13VP – 7VP

401-500 14VP – 6VP

501-600 15VP – 5VP

601-700 16VP – 4VP

701-800 17VP – 3VP

8001-900 18VP – 2VP

901-1000 19VP - 1VP

1001i więcej 20VP – 0VP

 

Punkty za malowanie figurek, wygląd podstawek i ogólna kompozycja armii – od 0 do 3 punktów VP.

 

VI. Przepisy porządkowe:

1. W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju lub ukarani ujemnymi punktami VP.

2. Zdanie sędziego nie podlega dyskusji.

3. Za bałagan przy swoim stanowisku gracze mogą zostać ukarani punktami VP.

 

Regulamin opracowany przez zarządcę klubu Ludy Śródziemia - Piotra Borzyma, sprawdzony i zatwierdzony przez sędziego klubu - Radosława Świątka.

 

 

Wzór zgłoszenia

 

Imię i Nazwisko:

(np. Jacek Wisliński)

Pseudonim:

(np. Grzecho Rohirimek)

Armia:

(np. Rohan)

Miejsce zamieszkania:

(np. Edoras)

Wiek:

(np.19)

Rozpiska:

Należy napisać tu dokładną rozpiskę na 1000ptk.

Przykładowa rozpiska:

Durburz - broń ręczna, ciężka zbroja 60pkt

20x goblin - broń ręczną, zbroja i tarcza 100pkt

20x goblin - broń ręczna, zbroja i łuk 100pkt.

itp.

 


Jeszcze raz zapraszam wszystkich do udziału w turnieju. Mamy nadzieję, że turniej będzie naprawdę udany, ale wszystko zależy od Was.

 

Pozdrawiam i mam nadzieję, że do zobaczenia na POLCONIE 20008!


19 czerwca 2008

Sędzia wybrany

Członkowie klubu zadecydowali. Sędziom klubu pozostaje stary sędzia Radosław Ś. Serdecznie gratuluje i powodzenia w pełnieniu tego stanowiska. Proszę tez o rozwage i trochę poważniejsze traktowanie tego stanowiska, gdyż w trakcie sezonu wszystko może się zmienić.


2 czerwca 2008

Regulamin klubu

1. Każdy członek klubu zobowiązany jest do przestrzegania poniższego regulaminu.

2. Każdy członek klubu zobowiązany jest do płacenia comiesięcznej składki.

3. Każdy członek klubu ma prawo do korzystania ze wszystkich klubowych atrakcji.

4. W klubie obowiązuje:

1. Zakaz „pierdzenia”(w odległości 5m od siedziby klubu (Radek 7,5m))

2. Zakaz palenia

3. Zakaz „ćpania”

4. Zakaz oszukiwania

5.Zakaz podpowiadania (to też forma oszustwa)

6.Zakaz bijatyk (oprócz skrajnych przypadków)

5. Każdy członek klubu zobowiązany jest do przestrzegania podstawowych zasad kultury.

6. Każdy członek klubu zobowiązany jest do brania udziału we wszelkich głosowaniach.

7. Każdy członek klubu za złamania któregoś z punktów regulaminu może zostać usunięty z siedziby klubu, wywalony z klubu na zawsze lub obciążony podwyższoną składką do 10zł lub nawet więcej, a w razie zepsucia czegoś odkupienia tego.

8. Po otrzymaniu 3 ostrzeżeń członek dostaje naganę. Po otrzymaniu 3 nagan, członek klubu zostaje wywalony.

9. Ostrzeżenia zerują się po pół roku, a nagany po roku. 1

0. Każdy członek klubu podlega zarządcy.

11. Podczas nieobecności zarządcy nadzór sprawuje wyznaczony przez niego członek klubu.

12. Zdanie sędziego podlega częściowej dyskusji.

13. Sędzia zostaje wybrany co sezon i przez ten sezon jest sędzią.

14, Każdy członek klubu zobowiązany jest do odwiedzania forum i strony internetowej klubu.

15. Wszelkie pomysły piszcie na forum klubu lub przekazujcie do zarządcy.

16. W klubu obowiązują zasady Ligi Ogólnopolskiej (LO). Mogą zostać zmienione na inne jeśli taki pomysł do sędzia.

17. Po wprowadzeniu nowego regulaminu lub poprawek są one wprowadzane do klubu parę dni po ich wprowadzeniu, by można było zapoznać się z nimi.

18. Zarządca jest najważniejszą osobą w klubie i reprezentuje go.

19. Jeśli członek klubu nie gra na stole bitewnym lub nie korzysta z innych atrakcji klubowych, a grający członkowie uznają, że im przeszkadza, za prośbą zarządcy, wyznaczonej do nadzoru osobie lub ewentualnie sędziego musi opuścić siedzibę klubu.

20. Za niewypełnienie polecenia zarządcy, wyznaczonej do nadzoru osobie lub ewentualnie sędziego, członek może dostać od razu naganę lub automatyczne wywalenie z klubu.

21. Wpłatę na składkę należy regulować w terminie - do połowy danego miesiąca.

22. Podczas turniejów organizowanych przez nasz klub członkowie mogą zostać wyznaczeni do pełnienia jakiejś funkcji i jeśli nie ma już kogo innego na to stanowisko muszą je pełnić.

23. Na turniejach i innych imprezach, w których biorą udział członkowie, nie mogą przynieść hańby klubowi.

24. Każdy może mieć swoje zdanie, które może oczywiście wyrażać swą opinię.

25. Każdy członek klubu zobowiązany jest do uczestnictwa we wszelkich imprezach klubowych.

26. Każdy członek klubu zobowiązany jest do wypełniania swoich obowiązków.

27. Jeśli członek klubu odejdzie lub zostanie wywalony nie dostanie zwrotu pieniędzy, które płacił na składki.

 

Każdy z obecnych i przyszłych członków musi zapoznać się i zaakceptować powyższy regulamin.


15 maja 2008

POLCON, RUSZAMY!

Otrzymaliśmy właśnie oficjalne pozwolenie na zorganizowanie na POLCONIE 2008 wydział LOTR'a. Wszystkie informacje dotyczące Polconu znajdziecie na www.polcon2008.pl. Nie wiemy jeszcze jaką klasę nadamy turnieju, ale będzie to na pewno turniej klasy challenger lub Master. Wszystkich serdecznie zapraszamy do Zielonej Góry 28-31 sierpnia na POLCON 2008!!! Szczegóły już wkrótce.


12 maja 2008
Wielka bitwa!

W najbliższą sobotę (17 maja) odbędzie się w naszym klubie wielka bitwa. Trwać będzie od godziny 9.00 - spotkanie i rozstawienie armii do ok. 18. Bitwę stoczą: Borym i Radzio vs reszta (Żółtek, Bagieta i Pamela). Należy także przynieść pieniądze na składkę za maj oraz ci którzy mają jeszcze coś zaległe. Obecność niezbędna !!!


26 kwietnia 2008

Turniej, turniej i po turnieju

Odbył się dziś Pierwszy Zielonogórski Turniej Parowy. Wzięło w nim udział 15 osób, więc jedna z osób nie miała pary. Pierwsza bitwa rozpoczęła się po 10, a cały turniej skończył się po 18. Turniej przebiegł bez większych problemów a za wszelkie nie dogodnosci przepraszamy. Członkowi klubu Lydy Śródziemia zajęli I i IV miejsce. Więcej informacji i zdjęcia z turnieju w galerii. A oto wyniki:

Lp. Imię i nazwisko Miasto Numer pary
Zajęte miejsce Bitwa 1 Bitwa 2 Bitwa 3 Suma
1 Piotr Borzym Zielona Góra 1 I 10 20 11 41
2 Jakub Jaremowski Zielona Góra 1 I 10 20 11 41
3 Łukasz Rzepka
Zielona Góra 3 II 12 17 10 39
4 Michał Giblewski Zielona Góra 3
II 12 17
10
39
5 Tomasz Gryglicki Zielona Góra 7 III 14 10 10 34
6 Łukasz Długosz Zielona Góra
7 III 14
10
10
34
7 Grzegorz Legieta Zielona Góra 2 IV 14 10
10
34
8 Jakub Węgłowski Zielona Góra 2
IV
14
10
10
34
9 Karol Mazurek
Gręzawa 5 V 10 10 10
30
10 Aleksander Mazurek Gręzawa 5
V
10
10
10
30
11 Mateusz Papacz
Zielona Góra 8
VI 8 10 8 26
12 Kacper Woźniak
Olbrachów 4 VII 6 3 9 18
13 Michał Czyżyk Żary 4
VII
6
3
9
18
14 Michał Nowiński Żary 6 VII 6 0 12 18
15 Krystian Stachów Żary 6 VII 6 0
12 18

Dziękujemy wszystkim przybyłym za udział w turnieju, zwycięzcą gratulujemy wygranej, a wszystkich zapraszamy na kolejne turnieje. Kolejny turniej już w czerwcu na 800ptk. ZAPRASZAMY!!!


25 kwietnia 2008

Jutro turniej!!!

Turniej już jutro, nie zapomnijcie przyjechać :-D Będzie się działo Więc jeśli chcesz wziąć udział w turnieju, wyślij zgłoszenie według podanego wcześniej wzoru. Zapraszam wszystkich!!!


20 kwietnia 2008

Nowe Logo!!!

W dniu dzisiejszym zostało poddane niewielkim zmianom logo naszego klubu. Myślę, że na lepsze, ale wszystkie wasze uwagi piszcie na forum klubu.


19 kwietnia 2008

Tydzień!!!

Został już tylko tydzień do wielkiego dnia - Pierwszego Parowego Lokalnego Turnieju w Zielonej Górze. Zapraszam wszystkich do udziału i do wysyłania zgłoszeń na turniej na e-mail borym@op.pl według podanego wcześniej wzoru.


11 kwietnia 2008

Zgłoszenia!!!

Wzór zgłoszeń na turniej:

imię i nazwisko:

 

armia:

 

miejsce zamieszkania:

 

wiek:

 

osoba w parze:

 

rozpiska:

 

 

Przykład:

Zgłoszenie na turniej:

imię i nazwisko:

Jan Kowalski

armia:

Moria

miejsce zamieszkania:

Zielona Góra

wiek:

16 lat

osoba w parze:

Robert Bączek ( jeśli ktoś nie ma pary należy wpisać w to miejsce- brak)

rozpiska:

Należy napisać tu dokładną rozpiskę na 500ptk. Jeśli jest się bez pary trzeba mieć przygotowaną rozpiskę na 1000ptk. I być gotowym na taka ewentualność.

Przykładowa rozpiska:

20x goblin z bronią ręczną, zbroją i tarczą

20x goblin z bronią ręczną, zbroją i łukiem i

tp.

 

Zgłoszenia należy przesyłać na adres e-mail borym@op.pl. Do wiadomości należy dołączyć zgłoszenie osoby z pary, jeśli owa jest, bądź osoba z pary powinna wysłać e-mail ze zgłoszeniem.

 

Na zgłoszenia czekamy do końca, także tuż przed turniejem.


3 kwietnia 2008

Regulamin


I. Informacje ogólne:

1. Turniej jest prowadzony w systemie parowym , czyli członkowie dobierają się w pary i grają z innymi członkami także grającymi w parach.

2.Turniej odbywa się na zasadach Ligii Ogólnopolskiej 2007/2008.Jeśli jakaś osoba nie będzie miała pary to zostanie mu przydzielona albo np. ( jak na turnieju będzie nieparzysta liczba graczy to osoba może grać armią na 1000 pkt , ale jednej armii , dobrej lub złej).

3. Każda para rozegra 3 bitwy.

4. Zgłoszenia na turniej należy składać w sklepie „ LEVEL” lub na e-mail borym@op.pl

5. Na zgłoszeniu należy zamieścić dane tak jak na wzorze.

6. Gracze zobowiązani są posiadać : kostki, miarkę centymetrową (gra rozgrywana jest w centymetrach) oraz statystyki swojej armii.

7. Wpisowe : 10 zł (do zapłacenia na turnieju ).

8. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.

 

II. Zasady:

1. Limit na jednostki z WD ( WHITE DWARF) 33% oraz jeśli na polu bitewnym znajdują się jednostki z WD to sędzia wymaga czytelnych statystyk tych jednostek.

2. Modele zakazane to: Tom Bombadil, Goldberry, Gollum, Sauron, Balrog.

3. Postaci z Pierścieniem tracą możliwość jego używania - można je normalnie wystawiać, ale zasada "The Ring" nie działa.

4. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów.

5. Obowiązują zasady i statystyki z podręcznika Lord of the Rings Strategy Battle Game oraz dodatków „A Shadow in the East” , „The Fall of the Necromancer”, “The Two Towers”, “Ruin of Arnor”, "Khazad-Dum", “Gondor in Flames”, “Return of the King”.

6. Na turnieju dopuszczalne są konwersje figurek , ale nie tzw. „PROXY” .

 

III. Armie:

1. Każda osoba z pary musi posiadać armie na 500 pkt. Jedna para (1000 pkt.) lub 1 osoba bez pary 1000 pkt.

2. W każdej armii musi się znaleźć minimum jeden dowódca lub bohater (na osobę).

3. Maksymalnie 33% modeli w armii może posiadać broń strzelecką (na osobę ).

4. Armie mogą być mieszane (dobro i zło) tzn. jedna osoba w parze ma armię dobra , a druga zła lub dwie armie będą armiami dobra bądź zła.

 

IV. Przepisy porządkowe:

1. W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju lub ukarani ujemnymi punktami VP.

2. Zdanie sędziego nie podlega dyskusji.

3. Za bałagan przy swoim stanowisku gracze mogą zostać ukarani punktami VP.

 

Regulamin został napisany przez Głównego Sędziego turnieju i klubu – Radosława Świątka oraz członka klubu – Jakuba Jeramowskiego.

 

Zgłoszenia należy kierować pod adres e-mail borym@op.pl - do zarządcy klubu Piotra Borzyma.

 

Regulamin został zmieniony w dniu 11.04.08r.


30 marca 2008

Kwietniowy turniej!

Już 26 kwietnia odbędzie się Parowy Turniej Lokalny w Centrum Biznesu w Zielonej Górze, organizowany przez nasz klub. Turniej rozpocznie się o godzinie 10.00, a koszt udziału to 10zł, dla członków klubu 8zł. Każda para rozegra 3 bitwy, a zwycięską parą wyłoni się po największej ilości punkt victory points. Dla zwycięzców oferujemy atrakcyjne nagrody. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w turnieju! Wszelkie pytania proszę kierować do zarządcy klubu.


29 marca 2008

Zebranie

W dniu dzisiejszym w naszym klubie odbyła się zabranie klubowe. Omówione za nim zostały przede wszystkim najważniejsze sprawy dotyczące k2wietniowego turnieju, ale także składki i klubowego wyjazdu na wakacje. W kolejną sobotę (5 kwietnia) odbędzie się kolejne zebranie, na którym omówimy szczegóły turnieju.


10 marca 2008

Pierwszy turniej!

Nasz klub przygotowuje się do zorganizowania pierwszego Zielonogórskiego turnieju LOTR'a. Turniej odbędzie się 26 kwietnia tego roku w Centrum Biznesu. Szczegóły wkrótce.


9 luty 2008

Gość w klubie

Odwiedził nas Łukasz Rahman z Warszawy. Mieszkał on w Zielonej Górze i przyjechał tu na ferie do rodziny. Został zaproszony do klubu i zagrał z jednym z członków (z Grzegorzem Legietą). Bitwa zakończyła się zwycięstwem gościa. Przez ferie stoczy bitwy także z innymi członkami. Więcej o bitwach w dziale bitwy w galerii
.

24 stycznia 2008
Wielkie Otwarcie!
.
Dwudziestego czwartego stycznia 2008 roku udało się przeprowadzić wielkie otwarcie klubu! Od tego dnia klub zaczął swoją oficjalną działalność. Wzięło w nim udział trzech z czterech członków klubu. Nieobecność jednego z członków była spowodowała przez nieodpowiedzialność i brak kontaktu telefonicznego z Jakubem Węgłowskim. Jednak mimo to otwarcie i bitwa inauguracyjna odbyły się. Zdjęcia znajdują się w galerii w dziale otwarcie
.

21 stycznia 2008

Nareszcie koniec remontu!

Po wielu godzinach spędzonych na remontowaniu klubu, który mieści się w najładniejszej teraz piwnicy w całym bloku, remont został zakończony! =] Siedziba klubu jest jeszcze skromnie urządzona lecz z czasem będzie przybywało akcesoriów, mebli, itp. Zdjęcia z klubu znajdują się w w galerii w dziale klub. Zapraszam wszystkich do odwiedzania naszej strony
.

Pozdrawiam
.
Zarządca klubu